Je hele reis in één app


Film cadeau bij aankoop tickets via onze app

In de nieuwste versie van onze app zijn wij gestart met de landelijke verkoop van e-tickets voor het openbaar vervoer. Hiermee koop je na het plannen van een reis in de app meteen een geldig e-ticket voor de gehele reis. Tegelijkertijd met deze update tonen wij in de app ook een drukteverwachting bij het reisadvies. Mooie toevoegingen waardoor, als je in deze tijd toch moet reizen, je eenvoudig en goed voorbereid op pad gaat.

E-tickets voor het hele traject met trein, bus, tram, metro én veer

Vanaf nu is het mogelijk om via één app het actuele reisadvies te zien én een ticket voor de gehele reis te kopen. Ben je niet in het bezit van een OV-chipkaart of wil je gebruik maken van het gemak dat je hele reis in één app zit, koop dan je het ticket voor je reis via de 9292 app.

We zijn gestart met de verkoop van e-tickets in samenwerking met een groot aantal OV-bedrijven. Via de app koop je enkele reis e-tickets voor de prijs die deze OV-bedrijven beschikbaar stellen. De aangesloten OV-bedrijven voor bus, tram, metro en veer zijn allGo, Breng, Connexxion, EBS, Hermes, HTM, Keolis, OV Regio IJsselmond, RET, RRReis, Syntus Utrecht, Twents, U-OV en Waterbus. Voor alle nationale treinen zijn dit: NS, Blauwnet, Qbuzz, Connexxion, Arriva en Keolis.

We werken er hard aan om de overige OV-bedrijven aan te sluiten voor alle trajecten en het assortiment uit te breiden.

Film cadeau!

De eerste reizigers die een ticket kopen via de 9292 app krijgen in de bevestigingsmail een film van Pathé Thuis om van te genieten. op=op

Je hele reis in één app (YouTube)

Hoe koop je een e-ticket via de app?

Plan je reis zoals je gewend bent in de 9292 app. Je krijgt direct de beste reisopties in je scherm. Vergelijk en selecteer de beste reisoptie en je koopt meteen je e-ticket via de button onderaan het reisadvies in je app. Kies in het scherm voor welk gedeelte van je traject en voor hoeveel personen je een ticket nodig hebt. Betaling en reizen De betaling in de app doe je via iDEAL. Nadat je betaald hebt voor je e-ticket, verschijnt je e-ticket direct in de app en kun je de reis beginnen. Je e-ticket(s) zijn terug te vinden onder ‘Mijn e-tickets’ in het menu in de app. Het gekochte e-ticket is je vervoersbewijs, waarmee je direct kunt reizen. Met jouw 9292 e-ticket op je telefoon open je eventuele poortjes die je onderweg tegenkomt. Via de app heb je het e-ticket snel bij de hand tijdens een controle door een conducteur of bij het instappen bij de chauffeur.

Deel deze pagina